My president is black but his house is all white.

Igår hann jag nästan inte uppdatera någonting, men jag ska försöka ta igen det idag. Tänkte lägga upp lite bilder sen igår, men eftersom jag som vanligt glömde kameran så väntar jag på vimmelbilderna. Som inte ens dom kommit upp än.. Latmaskar!
Då ska ni få se på smygreklam kan jag säga...

Jag jobbade faktiskt lite på mitt nya jobb igår.. Två timmar bara men blir så i början. Efter det så åkte man hem och gjorde sig iordning sen var det dags för utgång. Jag och Martina åkte till Harrys, och jag hade faktiskt sjukt roligt kanske jag säga. Helt galet!
Men men ikväll är det dags igen, men nu kommer få en uppdatering till innan jag drar iväg på nya äventyr.
Hörs sen mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0