Finally.

Jag är så sjukt glad just nu.
Okej mina planer inför morgondagen gick helt i kras. Fått ställa in mitt träningspass på morgonen med Tina, men det kanske bara var bra med tanke på min träningsvärk...
Istället ska jag till Göteborg på arbetsintervju, tänker inte säga så mycket om jobbet mer än om alla mina vänner på 3 hade dött om dom hört att jag fått ett sådant jobb. Jag kommer väl också dö av ett sådant besked, men snacka om dröm jobbet just nu. Dessutom måste dom ju gilla min ansökan lite iallafall med tanke på att jag ändå får komma på intevju?!
Jag kommer återkomma med om jag får detta jobb eller inte tro mig, men man ska inte hoppas för mycket..
Eller föresten, varför inte ta till med försäljar själförtroendet istället? Klart jag kommer få jobbet! Inget annat finns, så.. Jag ska nu flytta från lilla Borås!

Hehe okej, vi får se imorgon men nu ska jag sova så jag är pigg imorgon!
Natti natti!

Shit vad glad jag är :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Tjena snygging! Du måste ju ringa mig när allt är klart! Hoppas du förstår det!! ;P

2009-01-29 @ 11:14:09
URL: http://sarabertas.blogg.se/
Postat av: sassa thörnell

kolla gärna in min blogg :)

2009-01-29 @ 16:51:48
URL: http://hooot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0