Vilken dag.

Jag har nu fått ett litet klagomål från en högst oväntad person så fy på mig.. jag skriver för lite..
Men ni som följer min blogg ganska aktivt vet att ibland försvinner jag någon dag men kommer väldigt snart tillbaka med bra uppdatering igen. Nu ska jag ge er uppdatering om de senaste två dagarna alltså..
Ganska händelselösa dagar, eller okej.. nej det har hänt ganska mycket.

Igår var jag ute och red igen faktiskt, Mackan (hästen) verka lagom glad på mig efter ca 20 min.. Hade han fått bestämma där hade skitungen (moi) på ryggen suttit som en smäck i backen. Men jag härdade ut, och jag var helt slut efter ca 30 min, det var nästan värre än mitt träningspass idag på Studio aktiv..
Dagen blev iallafall kväll och jag och Martina kom fram till att vi hade ett sånt där sjukt sug efter en tacokväll igen. Så vi fixade tacos i Martinas käre pojkväns lägenhet och väntade på att han skulle komma hem från sälen (okej lite beskiven över att jag inte kunde följa med..)
Efter det ringde stackars Joppe och man fick ju ställa upp och göra honom sällskap en stund, dock var han ju inte så ensam sen ändå..
Men vi såg iallafall en halv film, tills dvdn gav upp och i samband med det tog jag ferrarin och åkte hem.
Skulle nämligen upp ganska tidigt och gå på ett Core pass alltså. Helt själv åkte jag dit och tränade, stolt över mig själv faktiskt. Gissa om någon börjar få träningsvärk både på det ena och andra stället nu.
Sen blev det hem och göra sig iordning för en otroligt spännande kväll, bestående av en jobb intervju i Göteborg..
Det gick bra, kan varit en av dom roligaste intevjuerna jag varit på, dessutom väldigt lätt då Ida redan gjort för jobbet åt mig så att säga.. Väl hemma igen hamnade jag här igen..
Imorgon ska jag prov jobba kan man väl säga, sen ska jag väl hem och hitta på bus :)
Men nu måste jag sova, kl 06.30 imorgon är det träning som gäller. Jag älskar att vara hemma igen... men ändå inte..


Snart helg, jisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0