Enjoy.

Godkväll mina vänner.
Hoppas ni haft en bra dag?!
Min har varit minst sagt annorlunda, trodde jag hittat mitt dröm jobb (förtillfället iallafall) men det känns inte alls bra. Tänker inte skriva om det för vill inte smutskasta någon men jag tycker inte det känns bra för min del så tror jag ska ringa imorgon faktiskt och säga att jag inte tänker fortsätta.
Kanske gett det lite lite tid tycker ni, en dag är ju inte så mycket.. Men ni skulle förstått om ni varit jag och visste alltihop..
Jag har fått andra erbjudanden så kan lika gärna välja bort dom som inte känns bra direkt. Dock inga fler TL tjänster, men jag överlever det med. Med lite vilja går ju allt så..
Över till något mycket roligare, tänkte lägga in lite nya låtar till er och idag kommer det bli ett par stycken så hoppas ni hittar någon som ni tycker om! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0