Tjing.

Nu är det dags, att utse veckans hitvarning här i min lilla blogg. Men vet ni vad jag skulle önska?
Att ni säger vad ni tycker lite mer om låtarna jag lägger upp varje dag, vilket gör det lättare för både er och mig att sen bestämma vilken som är bäst för veckan ;)
Nej, men mest för att jag älskar musik som jag gör detta, som om ni inte märkt det kanske?

Jaja gårdagen blev ju som sagt inte alls som jag tänkt mig, det blev nämligen utgång tillslut ändå..
Först Sandared på lite förfest (jag körde så blev vatten för min del..) sen stan och Harrys. Som vanligt!
Men det var okej, kände att jag var väldigt omgiven av mycket fulla människor igår faktiskt. Men träffade en hel del roligt folk som jag inte träffat på väldigt länge..  Dock tappade jag bort Martina, som vanligt. Men jag hittar henne alltid tillslut och alltid handlar det om samma sak.. Hon sitter och snackar politik med en nyfunnen vän. Dock vann jag telefonnummers tävlingen igår, sen att det var gamla vänner vars nummer försvunnit när jag bytt telefon det behöver väl inte räknas? Njae, ragga på krogen är inte alls min grej. Däremot kan jag inte va tyst längre om jag ser att dom har en grym telefon.. Eller tvärtom (arbetskada jag vet) dessutom älskar folk att snacka om sina märkes prylar. Det är roligt när man tänker efter egentligen hur enkla och ytliga vi människor är.

Jaja dagen som är nu då? Vad händer hos er?

Jag skall städa idag har jag bestämt mig för, och fint ska det bli idag.
Sen kan man ju hoppas på lite sällskap ikväll, vi får väl se. Måste göra något idag iallafall!
Men innan jag ska göra något annat så kommer givetvis veckans bästa låt.  Hörs snart vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0