Silence.

Gamla gubbar ute i trafiken som ser dåligt borde grillas..
Nej, okej inte riktigt så.. Men idag när jag skulle åke till gymmet, som vanligt var det fullt på alla parkeringar runt omkring. Så såg jag min chans när en kommer och ska hämta sin bil, åker dit och ställer mig fint och väntar med lite plats så stackarn kommer ut.. Då kommer han, 80+ ingen koll över huvudtaget, med tanten i framsätet, backandes mot min bil. Min första tanke var ju att han snart slutar, för jag menar så fräck att han tar min parkering kan han ju inte vara.. Problemet var bara att han slutade inte backa, och min fina ferrari vill inte bli påkörd av en rostig gammal volvo så jag var ju tvungen att backa undan. Sur som jag blev blev det ganska många sura miner och lite tutande innan gubbjäkeln( förlåt) hytte med näven åt mig.. och hör på detta.. tog min parkering!
Just i det läget övervägde jag faktiskt att köra rätt in i honom... Men dom hade väl dött av chocken då eller något..

Nej okej förlåt, nu har jag fått avreagera mig lite, känns bra!
Det blev träning efter många om och men iallafall, och gick tillochmed riktigt bra. Börjar se lite framsteg nu. Skönt det.
Så var det hem nu en snabbis bara innan jag ska upp till stallet och rida och hjälpa till med kvällssysslorna, vet inte varför jag gått med på att göra detdär men men. Sista gången känns det som!
Dags att dra mig, men först ska ni få en låt också :)

Kommentarer
Postat av: emla

Men jag ahr för mig att minigrisar inte förblir så jättesmå :)

2009-02-17 @ 18:11:00
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänkte flytta in i din blogg om det är okej? Gillar den ;P

2009-02-20 @ 16:12:39
Postat av: JennyM

anonym: du får gärna flytta in det går så bra så ;)

2009-02-20 @ 16:18:57
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0