No matter what you say, I look good today.

Så sitter man här och kikar på jobb igen, med tanke på att jag har sådan sjuk beslutsånget vad det gäller jobb just nu så får jag börja om igen.
Egentligen var nog förra jobbet i Gbg mitt drömjobb, men av en del anledningar kan jag inte ta det just nu.. Jätte tråkigt!
Men men, nu sitter man här igen och kikar runt, och kommer fram till samma sak som innan.. Vad fruktansvärt ytligt det är att söka försäljar jobb. Nästan varenda annons står det "bifoga gärna en bild med din CV", hur kan det vara så?
Jag menar jag vet att det finns försäljare som inte ser ut som några modeller direkt, men dom säljer som smör enbart pga av deras underbara personligheter.
Så varför inte strunta i detdär med korten och ta in alla som verkar bra på intervju, om det nu verkligen inte funkar utseende mässigt så får man väl dra ihop en nödlögn då kanske. Men åtminstone ge alla en chans, kanske är den nya stjärnsäljaren en utav dom i den högen man struntar i pga ett dumt foto..
Ska skicka med mitt favoritkort på mig med varenda cv härdanefter..

Ingen som kan säga nej till mig nu?

Kommentarer
Postat av: emla

å tänk om dem kunde stanna i den storleken så skulle man haft en :)

2009-02-16 @ 21:14:13
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/
Postat av: S a r a

söt gris x)

2009-02-16 @ 22:05:35
URL: http://miracle.devote.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0