Min.

Nyss hemkommen från en ridtur i snön, jätte mysigt.. Men inte samma sak som om det hade varit med Goodie tyvär, men pratat med Jenny idag och hon har varit iväg och tränat med honom. Gissa vem som hade varit höjdpunkten på träningen? Goodie kan konsten av att få alla blickar till sig, vet inte vad han gör.. Min fina häst :)

Sofia och Goodie..

Fått massa filmklipp och grejer på honom, hon är så himla go. Tänkte faktiskt åka och hälsa på honom någon dag kanske till nästa helg eller något. Får se om jag hinner bara, imorgon börjar jag en ny utbildning i göteborg hos The Draft AB känns väldigt bra än så länge så får väl se efter imorgon. Dom har iallafall höga förväntningar på mig och jag tänker leva upp till varaenda en av dom..

Men nu ska jag åka in till stan och träna, längtat efter det hela dagen. Eller kanske inte alls är någon idé med tanke på att dom stänger vid sju.. åh varför skulle jag vara så seg i stallet för..
Jaja får väl ut och springa då istället.. Hörs sen iallafall!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0