If he knew.

Inte en enda gång till orkar jag prata om jobb, om jag ska flytta eller inte.. Nu gör jag detta klart, jag flyttar till göteborg om jag tar ett jobb där, helst av allt ser jag gärna att jag kan stanna i Borås ett tag till. Känner mig grymt splittrad över hur jag skall göra, men tar det som det kommer.. Så kan vi lämna det nu? Inget mer jobb prat, jag är sick and tierd of that. Jag pratar hellre om vädret faktiskt..
Idag har jag inte varit alls pigg, men det blir bättre. Jag var iallafall upp tidigt imorse och tränade.. Jag har ett klagomål att framföra här..
Eller nej föresten, varför orka lägga sig i?
Vi tänker istället på alla verkliga u-landsproblem tycker jag, så som svält och liknande. Okej mitt liv är ganska simpelt och lyxigt trots allt.
Sen att mitt liv skiljer sig väldigt mycket från ditt och alla andras kanske, men det gör ju mig till den jag blivit idag så. Jag är ju inte direkt ensam om att ha ett udda liv kanske? Njae precis..
Innan idag låg faktiskt min lillebror och myste med mig när jag kikade på gamla The Hills avsnitt på TV:n, han tycker nog att syrran är ändå ganska okej att kika på film ihop med. Däremot försökte jag få han att kika på Madagaskar 2 i mitt rum, men del balla ur ganska totalt faktiskt..
Storebror är hemma i helgen också, känns konstigt att inte ha båda vildarna hemma jämt längre. Blir så... lugnt och tyst.. oftast iallafall...

Den lille marodören, lägg märke till att han faktiskt somnat mitt i att han förmodligen tänkt busa.. som vanligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0