I´m feelin great.

Vilken härlig dag!
Underbara snökaos, finanskriser hit och dit..
Men vet ni?
Det finns faktiskt något bra i allt, tro mig..

Nu när snön kommit så längtar man ännumer till sommaren (även om det faktiskt enligt mig är lite mysigt med lite snökaos) så när sommaren väl kommer så kommer vi alla tycka att den är det bästa som finns.. någon dag iallafall..
Vet ni vad jag funderar på då? Vad det gäller snökaoset tycker jag vi kan jämföra det ungefär med våran stundande finanskris.
Den dyker upp lite sådär halvt förberett egentligen, (eller man känner liksom på sig, nu är toppen nådd nu måste det blir lite kris eller så kommer det lite snö..) och visst fasen blir folk lika chockade varje gång det händer. Vi vet ju att förr eller senare så händer det!
Men egentligen, drabbar det dig så mycket?
Njae, vad gäller finanskrisen är det bilindustrin i övrigt är det ju faktiskt ganska positivt, kanske inte om man vill åka utomlands.. Jaja okej, finns för och nackdelar, men ni kommer säkert på något som faktiskt är bra.. Jag gör iallafall!
Vad det gäller  snön så är det ju inte du som sitter i plogbilen iaf.. (och om det nu råkar vara så att någon här av en händelse faktiskt gör det så tycker jag du ska hålla blicken på vägen och ploga färdigt innan du sitter och surfar runt..) så kanske inte någon mening med att klaga på kaoset när man kan sitta hemma i soffan och mysa, och se hur flingorna sakta gör hela vårat vackra land helt kritvitt..

Glada tankar sa jag!

Min dag då.. Efter intervjun och allt det där blev det hem en stund och sen träning med Tina och (kolla noga nu) Tiina.. (ooohh)
Core blev det idag, och jag var lite besviken på detta passet, antingen gjorde jag hemskt fel eller så var det helt enkelt inte så jobbigt, kan ju rent av börja bli så att jag börjar få några små muskler och lite kondis, ja tro det eller ej. Det är en teori iallafall..
Men vet ni vad?
Idag har jag skrivit alldeles för mycket och egentligen har jag inte så mycket intressant att skriva om så jag ger mig nu och så får ni istället roa er med att lyssna på alla grymma låtar jag lagt upp senaste veckan.
Hörs imorgon mina vänner.
Ni är bäst!

Glada tankar sa jag!

Kommentarer
Postat av: Tobias

haha jag vet, man blir så sugen :D

2009-02-19 @ 21:38:37
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: michelle bogar

svar: Härligt och höra! Med mig är det väl sådär, men herre gud jag överlever. Får nog sluta hänga upp mig på alla tråkiga saker, jag missar ju faktiskt allt kul. Och himla fin bild! Du är sjukt vacker :) Puss!

2009-02-19 @ 23:19:39
URL: http://kapten.blogg.se/
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Vilken fin bild!

Är det du?

Ha en underbar fredag nu!

Kram

2009-02-20 @ 13:45:38
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Gidde

Sööööööt :*

2009-02-20 @ 16:24:39
URL: http://gidd3.blogg.se/
Postat av: Proma

fin blogg!

2009-02-20 @ 20:13:21
URL: http://icandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0