Yesterday.

Detta känns bra, det känns riktigt bra.. I'm done! Forever..
Jag skrev precis ett långt inlägg men tog bort det för jag insåg precis att det är inte ens värt det. Lika bra det! Du anar dock inte vad du ställt till med, för jag lovar att detta kommer verkligen inte bli som du tror :)

Kom förövrigt hem för en stund sen, haft mysig filmkväll med mina nära och kära haha jag har numera bytt efternamn till er som inte visste det. Lill-Hellström, tackar!
Fick förövrigt knuffa volvo ur snön idag, jag som inte ens gillar volvo?! Men jag får väl ställa upp liksom..
Påvägen hem slirade jag omkring som bambi på hal is, yess vad kul! Jag borde nog göra något åt min respekt åt bilar. Men hemma nu iallafall och fick världens sötaste samtal, kommer somna nu med ett leende på läpparna. Natti natti!


Jag? Lurig? Ne aldrig hört..


Kommentarer
Postat av: Hellström

Jag har nog nåt mer att tillägga om igår ;) har bild bevis :) L

2009-12-28 @ 12:22:09
URL: http://www.hv71.se
Postat av: JennyM

Haha du har inga bildbevis att jag knuffar din volvo.. men däremot att jag har din jäkla mössa ja okej det kan jag gå med på :P

2009-12-28 @ 20:43:07
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0