What a day.

Vilken dag jösses..
Jag åkte tillslut en sväng till gymmet för att träna imorses, trots att activion var inställd! Duktig flicka..
Medans jag stod helt genomsvettig på crosstrainern ringde jag till tandläkarn som fixade en akut tid till klockan tio.. Då var klockan redan 08.20. Skyndade mig då till stallet för att möta upp Rebecka för vi skulle rida. Underbara känsla, fick låna lilla Moa en sväng. Lycka!
Snabbt hem, byta om och till lasarettet och tandläkarn.. Där konstatera dom en liten infektion som fortfarande var ganska ytlig (vilket jag misstänkte, men vill ju inte sitta där på julafton eller mellandagarna liksom..) så dom tog bort stygnen som hade trasslat ihop sig på något lustigt sätt och satte en bamse spruta i det lilla hål som va kvar och sköljde och greja. Känns bättre redan nu!
Åkte sedan en snabbis och solade, min belöning med tanke på sprutan haha..
Hem, snabbt, duscha, byta om och sen snabbt in till stan och möta upp min favorit till farfar. Världens goaste människa ska ni veta!
Vi gick och pratade och kikade på julklapp till mig från honom. han stog ut med att vi gick runt i princip hela knalleland.. Mest för att jag egentligen inte tyckte själva julklappen va så intressant. mer kul att umgås med farfar.
Hittade en söt klänning på MQ som han tyckte om också så den fick det bli (efter att han gjort bort mig inför personalen med haha inte så illa men..) efter detta gick vi och satte oss och åt lite och detta var första gången på dagen jag faktiskt kunde koppla av två sekunder. jag som egentligen är så bra på det?! Då slog tröttheten till rejält..
Vilket fall, åkte direkt upp till stallet sen igen och nu sitter jag här i min säng. Fick förövrigt massa julkort idag, vilka söta vänner jag har! Ni är bäst!
Nu ska jag sova en sväng innan jag förmodligen ska iväg ikväll, tänkte träna en sväng ikväll igen så. Snart är det ju stängt två hela dagar så vet inte hur jag ska överleva. Inte kan jag ut och springa heller liksom, livet kan vara bra orättvist ibland va? Är dock väldigt glad att jag har mitt ben kvar överhuvudtaget så ;)
Men vi hörs senare. kram på er.


Min sötnos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0