Vilken bra start på dagen.

Nu är det extremt synd om mig igen..
Jag har varit hos tandläkaren, har nämligen dragit ut sista visdomstanden (vilket egentligen var helt onödigt men kanske om ett par år så kan det ju löna sig, vilket jag dock aldrig får veta men jag låtsas det..) vilket var hemskt! Egentligen är det inte alls farligt att dra ut själva tanden, eller rättare sagt operera ut tanden för det är faktiskt vad jag gjort. Med lokalbedövning då och det är just där problemet ligger.. Sprutan! Gris-sprutan va helt okej, även om min puls slog i 180 men alltså i munnen och nederdelen av käken, långt fram tillochmed.. Jag blir helt skakis bara jag tänker på det, jag är dock överkänslig för sprutor men ändå.. Nu är jag bedövad i halva ansiktet, tillochmed pannan och örat.. Känns helt skumt!
Jaja jag ska lägga mig och titta på lite film nu och tycka synd om mig själv, kan bli mysigt! Ser dock inte fram emot att bedövningen ska släppa, vet hur det var sist..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0