Varför?

Har jag sagt att jag avskyr datorer?
Ett par gånger bara..

Nu har min tredje och sista dator också gett upp.. Tur är väl det då kanske vi slipper en del av mina stavfel i bloggen eftersom att vissa tangenter på minidatorn ibland bestämmer sig för att ge upp.. sist var det K.. Jag vill bara hoppa på teknik ibland!
Men ska in i 3-butiken och hälsa på tänkte jag, dom hjälper mig nog allt.. Mina gamla kollegor ju!

Det är något väldigt konstigt med mig.. somnade kl 20 igår, klockan åtta?! Jag har inte somnat så tidigt på år och dar. Sov dessutom till ungefär.. NU!
Trots att telefonen gått varm har jag antingen somnat om lika fort eller inte vaknat alls. Man kan ju undra vad jag sagt och vad jag lovat med dom som jag pratat med haha man vet aldrig med mig.
Jaja, dom överlever.. Jag med, men nu ska jag äta upp min frukost sen får det bli stallet för min del. Dock ingen promenad idag. Dino var trött igår och vill inte att han ska trötta! Dessutom säger mitt knä aj idag..
Hörs kanske sen om jag hittar en fungerande dator (använder mammas och pappas nu..)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0