Uppe med tuppen.

Tror jag är uppe innan tuppen med.. Jag är jätte trött faktiskt, inte konstigt..
Men varför?! är min hemlis..
Jag ska iallafall åka och träna, bestämde mig för att prova iallafall. Jag har ju ingen feber så är det en infektion i min mun nu där min "älskade" tand suttit så är det iallafall bara i början och jag vill verkligen köra activio idag och förhoppningsvis bodybalance sen ikväll.
Men ska skynda mig in och anmäla mig så hörs vi lite senare.

Update: Ja men vad kul, här anstränger man sig för att gå upp så är passet inställt.. Himla skoj, kanske åka till gymmet ändå och köra lite på crosstrainen? Lite gym med kanske? Får ju inte glömma bort att jag faktiskt måste träna benen nu när min sjukgymnast är ledig. Fasen då...


Kommentarer
Postat av: Emla

Men du ska ju snart kunna höra den juh ;)

2009-12-22 @ 09:33:22
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0