Typiskt stockholmare?

Nej nej, inte alls för att jag har fördommar eller vill att ni ska få det eller så..

Står och dansar medans en kille tar tag i armen..
Killen: Hej, vill du ha lite kola?
Jag: Ehmm.. va f*n tror du?
Killen: Ehmm... nej kanske.?!
Duktig pojke...

Står fortfarande och dansar och en kille börjar dansa bakom.. Jag är påväg därifrån, utan att ens ha sett vem människan är..
Killen2: Vill du dansa med mig?
Jag går undan och hoppas han tar det som svar nog..
Killen rusar fram till sina kompisar..
Killen2: Jag vet, det går fan inte.. Hon har pojkvän jag lovar..
Kompisen: Jasså sa hon det?
Killen2: Nej men va f*n jag kan känna sånt på mig alltså, jag lovar.. Hon har pojkvän..
Jaa gubben, fortsätt du inbilla dig själv att det är så..! Dock hade jag gärna velat veta hur man kan "känna" sådant..

Still dancing..
Känner ännu en kille bakom oss och jag är på väg att flytta mig när någon grabbar tag i armen..
Killen3: Jag lovar dig, jag tänker inte göra dethär med någon om helst baktanke. Jag vill bara dansa, jag behöver inte veta ditt namn, vi behöver inte ses mer efter och vi behöver inte ens byta nummer sen.. Jag vill bara dansa lite..
Jag tyckte nästan lite synd om han och tänkte att jag får väl bita ihop en stund.. 1 minut senare..
Killen3: Jag har precis vunnit mitt vad med min kompis att jag kunde få er att dansa med mig, såå... vad heter ni, kan ni följa med till white room och vad tusan har du för nummer?
Jag: Hmm how about 0739 och skulle inte tro det..

Jag vill ju inte dra alla över en kant, men detta var ju faktiskt ganska komiskt.. Fast ibland undrade jag faktiskt om det stod typ "inte härifrån" tryckt i pannan på oss.. eller nej, jag tror bara helt enkelt att stockholmare är såhär.. Stolpskott..

Kommentarer
Postat av: Carro

Fin blogg! :)



Jag har blivit nominerad som veckans blogg på smilinggirls.blogg.se, snääääälla kan du rösta på mig??<3

Jag skulle verkligen bli super glad! :D

Ifall du vill det kan du göra det här: http://smilinggirls.blogg.se/2009/december/veckans-blogg-omgang-1.html#comment

Jag är Nr. 6 :)

Tack<333

2009-12-05 @ 20:02:16
URL: http://dellifin.blogg.se/
Postat av: MISSKISS

haha, stockholmare -.-'



sv: det är väl helt ok, känner mig bara väldans trött!

vad gör du då?

2009-12-05 @ 22:22:11
URL: http://misskiss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0