Stackars mig.

Ja men vad kul... verkligen!
Fick pratat med min doktor tillslut, fick reda på att det faktiskt var en bindvävssträng han tagit bort också vid förra operationen. Antar jag var lite halvdrogad när jag pratade med honom så jag glömde väl av det..
Men när räknar han med att jag ska vara återställd (även om jag aldrig blir helt bra, men så bra som det kan bli..) sommaren!! Vad ska jag göra tills dess? Tur att jag köpte mitt gymkort så jag får göra av med energin på något. Nu tänker jag åka till stallet och tycka synd om mig själv.. haha vi hörs sen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Ja! Tack detsamma :)

2009-12-14 @ 18:45:39
URL: http://anniwiwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0