So happy I could die.

Visst är jag väl duktig?
Mitt andra träningspass för idag redan avklarat och det har faktiskt gått bra. Men fick ett besked som var lite segare. Eller min doktor eller kirurg då rättare sagt ska ringa mig på måndag och frågade min sjukgymnast hur lång tid till hon tycker jag ska va sjukskriven (då jag anser att hon vet det bättre än han) och svaret blev minst några månader till.. Jippi! Jag älskar ju verkligen detta livet!
Jaja positiva är att jag kan fortsätta träna massvis som jag älskar och umgås med min lilla busunge till häst.

På tal om häst ska jag till honom strax och gå ut och gå en lång promenad tänkte jag. Jag, Rebecka och Martina + lilla Elvis då. Det får jag ju inte glömma, och någon av R:s pållar ska ju med. Vem vet jag dock inte! Ska bli mysigt iallafall, pass på sjömarkenbor... Ni lär höra oss!

Kvällen som är på ingång då?
Ja det blir spännande faktiskt, men först promenad och gymmet så får vi se. Jag kanske ramlar ihop här hemma vid en sisådär åtta ikväll igen..


Kommentarer
Postat av: Börjeson

asså du är så snygg ;)

2009-12-12 @ 19:47:04
URL: http://filippez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0