Snart jul och allt..

Godmorgon..
Eller okej, godmiddag nu kanske?
Jag gick precis upp iallafall, blev lite sent igår (inget mig emot) så därav sovmorgonen!
Idag ska jag hinna med mycket känner jag, fast egentligen inte. Funderar också på att vara med på Activion idag igen, 1 timmas activio är dock inte mänskligt! Nej men det får nog bli så faktiskt..

Måste verkligen in till stan idag med och fixa min ena dator! Jag hann ju aldrig med det igår så idag är den stora dagen..
Trodde förövrigt att jag skulle dra ut min sista visdomstand idag, vilket hade lett till en väldigt långtråkig helg. Men nej, det var inte fören nästa vecka, samma dag som jag bestämt att gå ut och julhandla med min supergoa farfar. Vilket vi har gjort till en tradition nu varje jul, tänk om jag hade bott kvar i skåne nu.. eller ännu värre, Tyskland! Då hade jag missat detta!
Jaja dags för mat och sen ska jag till stallet, vi hörs ev senare. Kanske funkar då också mina stora bärbara, vad lycklig jag kommer vara då! Massa ny musik blir det isåfall!


Kommentarer
Postat av: Jilina - inte som alla andra...Eller?

Söt bild :D



Ja usch ja, snart jul. Jag ser inte fram emot den. Vet inte ens hur den kommer att firas iår, men det lär nog bli som ifjol. Dvs ensam med killen.



Nåt knep med datorn din?

Min har börjat bete sig lite underligt den :S. Sjunger väl på sista versen gissar jag. Den krascha för två år sedan, fick den fixad. Men nu beter den sig igen som den gjorde strax innan den krascha. Som tur e så har jag en annan som är mkt bättre än denna jag sitter vid nu..



Den datorn har min kille ockuperat haha. Han anv den då han är hos mig. Han spelar ett spel som kräver en hel del så ja han får låna den av mig. Dock vill jag spela sims 3 och testa världen runt, men sims tar upp för mkt för att det ens ska vara spelbart på denna.



Ajaj! Jag har haft tur jag, aldrig fått dra en tand. Har bara haft 3 hål också.



Att missa eller ja blanda ihop dagar/tider är lätt hänt.



Mysigt att shoppa med farfar :)



Jag har varken farfar eller morfar i livet :( Eller jo, jag har en låtsas morfar om man nu kan säga så.

Himla härlig tradition ni har :D



2009-12-10 @ 22:59:39
URL: http://www.jilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0