Så det kan gå.

Nu får jag göra mig iordning så jag kan träffa upp S i stan en sväng innan det är träningsdags! det var länge sen nu! Saknat honom.
Suttit och kikat på mina föräldrars dator, hittat kort från balen och studenten. Synd att jag inte har mer kort från balen men men får väl nöja mig med dom jag har, fast jag helst av allt vill ta bort allihopa!


Fråga mig inte vad jag håller på med.. hade väl något mellan tänderna kanske ;)

Och lita andra bilder..

Min förra bil.. haha Miss it!

Dig saknar jag nog mest av allt i hela världen!


Lilla Toy boy..

Oj ja, dethär va länge sen.. Jag och Beca på Park Lane!

Haha..

Min stjärna i somras, med sin uppfödare.. Redan då ganska snäll..¨

Jag.. eller jag menar ju tomten och min favorit lillebror!

Jaha, det blir en massa bilder nu.. Dags att skynda sig då kanske..
Hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0