Morgondagen.

Nu är det dags att sova för min del vänner. Min morgondag är planerad i princip in i minsta detalj. Det är bara klockslagen som är lite osäkra..
Men ska iaf försöka vara i stallet vid nio redan så jag hinner göra färdigt allt jag måste innan jag och Rebecka ska ut med hästarna och rida en sväng. Jag ska få låna söta Moa! Jag vet en fördel med att vara liten som mig, jag får rida på söta lilla Moa. Någon gång kanske vi tillochmed vågar oss på Tappi, eller jag vet att jag vågar men haha (han är inte inriden än, till er som undrar, vilket innebär för er som inte kan något om hästar.. Han är aldrig riden på!). Lugn nu Jenny! Jaja det ska bli så skönt iallafall att få sitta på hästryggen igen, för varje gång jag sitter upp nu så vet jag att det är där mitt liv är. I love it!
Efter en skogstur och så i skogen så blir det gymmet och Core, som vanligt.. En gång i veckan minst måste man träna Core! Trots allt det viktigaste delarna av kroppen man tränar då, mage, rygg, rumpa och lår aaouch!
Sen ska jag träffa M i stan en sväng, han och jag ska väl fika. Eller vi har iallafall pratat om det, så hoppas det blir så iallafal. Länge sen vi sågs nu!
Lovat att träffa S med och "snacka lite skit" som han brukar säga, ser jag också fram emot!
Sen tänkte jag hinna sola och eventuellt fixa lite andra grejer innan det blir träning på kvällen igen - Bodybalance då, vilket verkar gjort undervärk med mig sen förra gången. Jag kan ju nästan börja se mig själv som lite vig nu igen, nästan! Haha..
Men nej, som sagt sleeping time.
Natti natti!


Snodde dessa bilder från
Rebeckas blogg (hoppas inte det gjorde något..?) hon tar gudomligt fina bilder och här har vi en gudomligt söt Moa på korten med så blev tvungen att visa. Mina bilder är ju lika med skrot så..


Kommentarer
Postat av: Claudia

jaha, aah då hoppas jag att du hittar något så att du är nöjd =)



ja, visst är den fin =)

2009-12-28 @ 23:41:54
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: sandra

haha vilken söt ponny xD

2009-12-29 @ 18:15:22
URL: http://sandraluukinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0