Måndag.

Hej vänner!
Lång dag och ingen uppdatering. Men nej jag har inte sovit bort hela dagen faktiskt, bara lite..
Blev mysig filmkväll igår på trandared, vaknade väl vid tolvtiden kanske?! Hyffsad tid ändå eller..? Tur att det är nära in till gymmet därifrån iallafall, för fick lite bråttom. Hade tänkt hinna med ett pass men det började lite tidigare än vad jag trodde så missade det ändå.
Va där typ en timma eller något, sen åkte jag hem och bytte om bara så kom M och hämtade mig. Han följde med mig till stallet och en promenad med Dino. Hehe vilken "lugn" och "stillsam" promenad det blev.. Jaja men härligt med sällskap iallafall. Kom precis från stallet nu och ska in till gymmet igen och köra Core 45 min. Härligt!
Sen skynda mig hem till kalaset som hålls här hemma, mamma fyller år så!
Men vi hörs senare. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0