Jag är ett hopplöst fall.

Jag är usel på att stressa eller ens skynda mig. Ibland kan jag, men då hoppar jag oftast över saker jag tänkt göra som kanske spelar mindre roll..

Nu är jag där igen, ska göra mig iordning för att träffa L en sväng, inte sett honom på.. ehmm det är nog över ett halvår sen. Han är numera TeamLeader på Telenor express, så finns det några duktiga säljare som läser här så letar han nya. Stolt över dig gubben ;)
Vilket fall, ska till Trandared med, där blir det myskväll. Som vanligt?
Ja that pretty much it, vi får se blir eventuellt lite andra saker med men det får tiden utvisa Jag behöver först och främst klä på mig!

Kommentarer
Postat av: Filippez

Gillar din blogg & gud va snygg du är :)

2009-12-08 @ 17:14:42
URL: http://filippez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0