I'm up.

Jag är vaken, äntligen!
Gårdagen sluta med en hemma myskväll för mig, jag orkade verkligen inte. Eller rättare sagt, jag spottade fortfarande blod vid elva tiden och tänkte att det nog inte var så lämpligt att gå ut.. Istället försökte jag sova.. gick ju sådär bra, hade sådan värk så somnade inte fören tidigt imorse. Tur att jag hade sällskap nästan fram tills att jag somnade, annars hade jag fått en ytterst tråkig natt.
Men men, ska lägga mig en stund till för känner att så fort jag går upp så kommer det tillbaka igen. Visdomständer är skit, antingen gör dom ont när dom sitter där, eller så gör dom ont för att man tar bort dom. Jag tycker det är lite elakt faktiskt! Men nu är alla borta, så när detta går över slipper jag visdomstand smärtan föralltid. Wonderbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0