I'm in trouble.

Jag är ännu tröttare nu än innan. Trodde min kära häst och en promenad skulle bli lite skönt, ack så fel man kan ha..
Dino sa när jag tog ut han från hagen GLÖM, att jag följer med dig ut själv..
Sen körde han igång.. jag var beredd att ge upp efter tio meter, då jag åkt kana, dragit ner staket, gjort kullerbyttor, brottats och ja.. Ni förstår!
Han skärpte sig dock efter att jag gett mig tusan på att jag skulle vinna. Fick ringa J med som fick lugna ner mig lite.. behövde tänka på något annat och visst lyckades han, tack!
Stackarn fick hålla mig sällskap hela vägen hem, och det muttrades om kastrering, åka iväg med lastbil, ingen mat.. Ja det mesta.. Men såklart bara tomma hot, som vanligt! Han är min lilla buse dendär och sista biten va han faktiskt riktigt duktig igen. Han är ju bara strax över 7 månader det lilla livet.
Fick förövrigt hem hans pass idag, bara ägarbyte som behövs göras så är han min på riktigt sen!



Lite lik sin snygga pappa är han redan nu.. Ansiktet iallafall...


Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Shit va fin !!!:O

2009-12-16 @ 17:38:35
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0