Fartfyllt.

Jag har verkligen uppdaterat dåligt idag, tråkigt!
Men men, nu sitter jag här iallafall och ska försöka mig på och berätta om min extremt intressanta dag.. hmm.

Jaja kan ju börja med gårdagen?! Eller nej den håller jag för mig själv, men slutade iallafall (igen) på trandared hos min favorit.
Sov där och vakna inte fören väldigt sent idag. Men bestämde mig för att vara duktig direkt och åka till gymmet. Sagt och gjort, jag var dock helt grymt seg så allt kändes som det bara gick segt. Men efteråt kändes det bra, råkade dock ut för ett par väldigt intressanta små tjejer i omklädningsrummet. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta..

Tjej1: "Namn" hur går det med alla dina killar?
Tjej2: Njae, alltså.. Jag har gjort en pakt med mig själv.. Inga pojkvänner innan nyår!
Tjej1: Jaha, vet du? Jag har en sådan pakt med.. eller inte jag som gjort den.. men min pappa.. *besviket*
Tjej2: Ja men alltså det är bra, men jag har fått lite erbjudanden.. en kille på BDB blandannat (vilket en smart jenny kom fram till att detta måste ju betyda bilddagboken eller?) han tyckte jag va söt..

Ehmm.. behöver jag ens säga att jag hade svårt att hålla skrattet tillbaka? Tjejerna för er som inte räknat ut det var i 14-15 års åldern max, men det är klart.. då kanske förhållanden handlar om att vara söt och ragga på bilddagboken vad vet jag..

Jaja efter gymmet blev det en sväng i stan, fixade lite och så. Träffade E en snabbis med som glömt sin plånbok i min bil. Tur att den låg där iallafall!
Sen körde jag upp till stallet och följde med R ut en sväng..

Hemma nu och kom precis ur duschen, helt slut är jag också. Kroppen känns allmänt tung bara.. Kanke blir bättre med lite kvällsmat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0