Pockerface.

Satt precis och kika in lite bloggar jag inte uppdaterat mig i på ett tag nu.. Jag fastnade direkt i Saras blogg, hon är helt underbar denna människan.. Det var ganska precis ett år sen nu som hon började jobba i mitt team och vi fick börja med våra äventyr.. Bill och bull! Ja jösses, tänk om våran chef hade vetat alla galenskaper vi hittade på.. Vi behöver ju inte gå in på detaljer, det hade blivit långa historier men kan visa lite kort som symboliserar hur... knäppa vi varit?!
Jag saknar dig Sara Berta Bill Häckling.. ;)

I Skövde där vi hade.. Ballong tema..

Såhär glad var bull över det.. eller ska vi säga pigg ;)

Jaa vad ska man säga? Grattis..



Går alldeles utmärkt att inventera från badkaret, mys vi hade!

Haha don't ask..


Jag kan ju fortsätta i all evighet men.. denna söta bild får avsluta..



Kommentarer
Postat av: Pierre

saknar er!!!!

2009-12-13 @ 22:54:01
Postat av: JennyM

Åh jag saknar dig med pierre!

2009-12-13 @ 23:05:21
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/
Postat av: Anonym

tänk att jag alltid skrattar lika mycket varje gång åt dessa bilder! haha! Hur kunde vi ha så kul trots att jag var så deppig?? Du måste ha ovanliga gåvor =P

2009-12-15 @ 13:05:50
URL: http://sarabertas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0