Då var det dags, upp och hoppa!

Jag är vaken.. eller?
Knappt..

Mitt sällskap har åkt till jobbet för en stund sen och jag som snart skulle upp ändå kunde inte somna om så bestämde mig för att gå upp en stund tidigare ändå. Vet inte hur jag ska hinna med allt idag men.. Det är därför jag är uppe i tid. Imorgon, tidigt givetvis, åker jag och Emelie till Stockholm ju. Kommer bli himla skoj tror jag faktiskt. Men mer om det senare.

Nu ska jag hem och packa kläderna inför två träningspass och ett ridpass.. (shyy säg inget till min sjukgymnast.. Men jag kan inte hålla mig längre!)
Vad ska jag hinna med då?

- 08.45 Anisktsbehandling (visst måste man skämma bort sig själv ibland?!) på Bond, hos Åse såklart. Bäst i stan jag lovar. Ingen annan kommer någonsin igen få röra min bryn eller göra ansiktsbehandling på mig. Om jag så ska flyga henne runt halva världen.
- 10.30 Akupunktur jaa det stämmer, jag ska ta steget. Trots min sprutfobi.. Jag kommer svimma!
- 11.30 Hemligt..
- 13.15 Gymmet, ska träffa min nya PT Mattias. Vi får se hur detta slutar..
- 15.30 Följa med Emelie till stallet (innan dannike typ?) och rida på lilla Wilmus!
- 17.30 Activio, lovat mamma att även idag köra lite spinning.
- 19.00 Stallet, till min buse med. Han måste ju också få sin Jenny-dos. Blir dock en lugn dag för honom idag tror jag allt..
- Ca.20.00 Halvdöd Jenny i soffan..

Bara så ni vet alltså..
Jaa dags att börja kanske, ska ju trots allt snart vara i stan igen.
Ska se om jag kan uppdatera under dagen men det är nog lugnt. Mobilen är med, vi hörs sen vänner! Ha en super dag! Puss o kram


Söta Wilma :)


Kommentarer
Postat av: Amanda Björk

åh, hästtjej? :D

2009-12-03 @ 22:52:41
URL: http://nolltretjugofyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0