Can't stand you..

Hej vänner.
Idag kommer det bli väldigt dåligt med uppdatering tror jag faktiskt.. Men men det är ju jul och allt, idag är det dessutom Juldagen som jag längtat efter ganska länge nu.
Lätt bästa utedagen på hela året..

Jaja vilket fall, varit uppe en stund faktiskt. Var uppe en bra stund inatt också, kollade på Nellys mellandags REA. Hittade bara en klänning som givetvis bara fanns i XL. Sen blev det forever21 och asos och sen var det kört. Sluta med att jag beställde hem världens snyggaste jacka får se när den kommer.
Vilket fall, fick lite sällskap när jag satt där och shoppade via telefon då givetvis.. Jag är dock inne i en annan värld när jag tittar på kläder och skor så kom inte ihåg för mycket faktiskt..
När jag sedan hade kikat färdigt så hör jag i telefon..

H - Men Jenny nu får du rycka upp dig lite, vad hände?
J - Jag slutade shoppa...
I nästa andetag, lite små surt..
J - Men om du skickar ett par jävligt snygga skor på bild på msn så lovar jag att bli pigg och rolig igen..

Det piggade iaf upp både han och mig tror jag.. lite!
Men nu måste jag skynda mig lite, jag ska göra mig klar inför kvällen men måste till stallet först och greja. Ingen promenad dock..
Ska försöka uppatera lite senare sen, lär inte bli helt seriösa inlägg då men jag måste väl bjuda på det med ibland..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0