Bra morgon.

Nu är jag faktiskt lite små sur..
Jag ställde in min sjukgymnasikt idag, pga att jag inte har täckning på lasarettet.. Med tanke på att min kära doktor skulle ringa idag så skulle inte jag hinna och det är absolut viktigare än en träning att få prata med honom. Med tanke på att det är omöjligt att få tag i honom! Det tyckte min sjukgymnast med, men hon tänkte jag kanske kunde komma efter han ringt. Men klockan är långt över tiden som han egentligen skulle ringt och har min telefon ringt? Ja jo det har den.. men inte från skåne iallafall! Jag kan ju inte hålla koll på telefonen hela dagen, det är ju jobbigt!

Jaja jag ska åka till stallet tror jag och mysa lite med min söta pålle.
Drömde inatt att någon bytte ut han mot en 1,5 åring valack och jag var helt galen, haha jag ska verkligen ha en liten hingst. Dessutom tycker jag faktiskt om min lilla lurvas. Jag har hört att dom flesta hästar som blir riktigt snygga är ungefär som den fula ankungen, dino är definitivt ingen jätte skönhet för tillfället men jag lever på hoppet! ;)


Men sötast och snällat i världen är han ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0