Bästa på länge.

Vilken kväll detvar igår.. sa väl det? Jag hade super kul iallafall, men min tanke om att inte dricka sprack frammåt morgonen..
Jaja, jag och T och I satt först och förefestade hemma hos I, jag körde så för mig blev det ju bara cola dock. Vilket fall, väl i stan knallade vi till Xoy där det inte var en människa och vi hade hela dansgolvet för oss själva. Härligt!
Men detta ändrades snabbt och vi fick snart stå och knuffas med både den ena och den andra... Men vi hade kul såklart och frammåt slutet när I försvunnit iväg, vidare?! så kom tillslut alla riktigt dansvänliga låtar och jag och T hade kul som aldrig förr. Strax innan två bestämde vi för att dra vidare hemmåt. Men vid garderoben blev det ändring på detta, istället blev vi bjudna på efterfest.. Elfsborgsspelare har det bra dom, grymt fina lägenheter mitt i stan.. Jag hade gärna bytt! Här hade vi iallafall riktigt trevligt, världens härligaste gäng och pratade på som aldrig förr. Det var också här jag tog steget att faktiskt ta ett glas vin, varpå det blev till att ställa bilen och sova en sväng. Men gick upp tidigt imorse, för inget går ju faktiskt upp mot att sova i sin egna säng!
Vilket fall var detta en superlyckad kväll, verkligen!
Men nej, om man skulle ta och sova snart kanske för trött är jag kan jag lova. Men vi hörs lite senare, kram.

Haha någon har svårt att hålla sig, varför är det alltid så?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0