Ajaj.

Jaha, min lugna hemmakväll med film blev inte riktigt som planerat.. Men alltså jag vet inte, M kommer döda mig när hon läser detta..
Jag kan inte ens prata utan att det börjar blöda i munnen på mig, och ni kan ju ana hur gott det smakar.. *spy* och svälja? Ja det kan man ju nästan bara glömma..
Tandläkaren hade nog inte riktigt tänkt sig att man ska gå ut samma dag som man opererat bort en tand, men jag var ju ute 5 dagar efter jag operera knäet och foten och för att spä på det hela lite mer så hade jag faktiskt mina skyhöga klackar också. Jag blev tvungen okej? jag trivs inte utan höga klackar!
Jag hade nästan hoppats på att det skulle ha svullnat upp redan men det har det ju givetvis inte så jag får väl bita ihop då. Kan någon ge mig en smäll.. så kanske det svullnar upp?
Varför ska alla höra av sig just idag? Ha? Ha? Jag kan inte svara i telefonen ju.. skicka sms? ja så gör dom det, och jag som avskyr sms. Haha mycket hat från mig idag, jösses lilla jenny är på krigsstigen. Nej okej förlåt, ni är söta som bryr er.. Vissa är också lite sötare än andra :)
Inte ens kunnat vara i stallet idag, men får inte lyfta tungt på några dagar.. Mocka är alltså uteslutet! Speciellt hos min gris till häst, men han är söt ändå alltså!
Jaja fick förövrigt alla fina bilder Rebecka tagit på honom igår (efter många om och men med mitt internet..) och jag satt och jämförde han med sin käre far.. Dom kommer nog bli ganska lika faktiskt, i kroppen med.. Just nu ser dino ut som.. Ja vi kalla det skogsmulle för att vara snälla men det gör dom ju i denna åldern och ett tag framöver.
Jaja vissa likheter finns där iallafall, Damino är för övrigt efter Don Romantic för er som inte visste det. Min favorit hingst just nu (förutom Fürst Heinrich och ett par andra kanske..)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hästar är härliga :D

2009-12-17 @ 21:26:36
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/
Postat av: Katarina

Sjukt snygg hingst, vissa hästar är bara så vackra..

2009-12-18 @ 00:01:48
URL: http://teaaftereight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0