Some things are just meant to be.

Hej på er vänner.
Jag är lite dålig på att uppdatera nu förtiden, men mitt liv är inte direkt jätte intressant för er för tillfället. Eller okej, det kanske är ganska intressant vad vet jag. Men jag skriver ju inte allt i bloggen som ni kanske vet..
Men jag ska ge det ett försök idag iallafall..
Så helt plötsligt fick jag mycket att skriva om, i vilken ände ska jag börja?

Förmodligen är Goodie till salu igen, jag tänker dock inte gå in på detaljer varför då det är ett ganska känsligt område. Kanske inte för mig men...
Givetvis har två ringt idag på honom med, trots att jag inte har några annonser ute. Men vi ska bestämma oss till helgen.. Ger Jenny en sista chans nu, tycker lite synd om henne faktiskt. Men men..
Dryyyygt...

Jag funderar starkt och har gjort det några dagar på att ringa till Action igen och börja jobba där tills min lilla Dino flyttar hit. Fått lite smått abstinens senaste veckan, kan ju helt enkelt bara bero på att jag inte har något direkt kul att göra om dagarna men.. Jag saknar att träffa alla nya människor och dendär känslan när man gör något som många anser omöjligt, möjligt och dessutom får människor både nöjda och glada. Helt klart bästa företaget jag jobbat för Tre med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0