Long time no seen..

Hej mina vänner. Jag vet att ni undrar vart jag tagit vägen nu senaste.. Men jag lever, tror jag iallafall. Eller rättare sagt jag hoppas det!
Nej men varit mycket senaste veckan faktiskt.
Men Goodie är såld, Jenny har köpt honom och tydligen går han som en gud nu och tillochmed seriebytena funkar bra nu... Tror ni jag ångrar mig?

Vilket fall, på tisdag åker ner till Lund och får ny dom om benet och sen ska jag hälsa på min lilla Dino. Ska bli roligt, var ju ett par veckor sen jag såg han nu.

Jaja nu ska jag vara social med mitt sällskap här istället.

Förövrigt så vill jag gratta Bolt till nya världsrekordet, grymt gjort! Snart ses vi på banan..
 Eller kanske inte..

Kommentarer
Postat av: simone

Hejhej! Vad ska du pyssla med idag? :)

2009-08-17 @ 12:27:55
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0