Onsdag.

Har verkligen haft en lång dag idag känns det som.
Började med att pappa hämtade mig på trandared, då jag inte kan köra bil själv än...
Vi åkte en liten sväng runt här i bygderna, bland annat kikade vi till detdär stallet jag ev skulle vilja ha Dino i till hösten. Men det va ju alldeles för långt och mitt ute i skogen så nej, inget för oss. Vart ska vi ta vägen nu då? Sånthär som får mina hästtankar att snurra igen, jag har ju planer men hade behövt vara mång miljonär.
När vi kom hem satt jag och kikade runt lite och kollade på Damino SD (dinos pappa) när han vann Bruksprovet 09, när ann-sofie visade honom red hon ihop med Jan Brink och en av tullstorps godkända hingstar - Santiago som också såg fin ut, ridbarheten var hög.. men enligt mig så ska inte 4-åringar vara så långt framme så dom snart tillochmed gör pirutter. Briar var ju flera år innan han ens började visa sig ute på tävlingsbanorna, skynda långsamt om man vill ha något en längre tid?! Dom flesta hingststationer har det dock så nu...

Efter middagen blev det stan-lasarettet-sjukgymnasten, vilket var himla kul då jag för första gången fick göra lite iaf. Nästa vecka ska jag få börja "träna" riktigt! Känns som om det går fort nu, vilket inte alls är bra för då höjs förväntningarna och helt plötsligt blir man besviken.
Efteråt åkte jag och mamma in till stan för att ta en mysig fika på Café Bakgården här i stan, mums!
Sen hem igen och in i duschen, en stund framför datorn och sen ska jag iväg igen. Kanske hinner en sväng till min lilla martina med vem vet ;)
Imorgon är planerna att jag, Tina och Martina ska till Hoffsnäs och fiska?! Vi får se vad det blir av och så men jag längtar som tusan. Speciellt med tanke på hur roligt jag och Martina hade sist, jösses. Inte hade vi väntat oss att faktiskt få napp påriktigt!
Tur att båda två avskyr fiskar, eller rättare sagt inte ens vågar ta i dom.. Kanske var det helt enkelt så att vi saknade våran tredje medlem och behöver henne för att vara ett fulländat fiske-team. Det återstår och se...

Min fina Condamino igår (u. Damino sd ue: Solid)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Söt han är! =)

Är det nästa höst du kollar på stallplatser till eller planerar du inte att komma till oss i vinter? =)

2009-08-19 @ 21:37:42
URL: http://kjarni.blogg.se/
Postat av: emla

Han kommer ju bli hur fin som helst ju äldre han blir :)

2009-08-19 @ 22:04:50
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/
Postat av: malin

Godmorgon, hur mårs? :D

2009-08-20 @ 12:45:22
URL: http://mmaaalinn.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fin :)

2009-09-02 @ 15:11:28
URL: http://forslof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0