Snäll vovve.

För en gångs skull är jag faktiskt färdig innan jag behöver vara klar. Jag brukar ju annars vara ute i sista minuten för det mesta. Men det har min skada påverkat mig positivt iallafall, för nu förtiden är jag nästan alltid klar för att ge mig iväg en bra stund innan jag behöver..
Jag sitter nu och väntar på Martina, vi ska in till stan en sväng och fixa lite små grejer. Jag ska få hoppa omkring i knalleland med mina kryckor.
Annars får jag väl försöka ta det lite lugnt, min puls är inte helt bra än. Men det har verkligen lugnat sig nu så det känns ju bra =)
Sitter just nu och tittar på tv med pappa, som kikar på något program om krokodiler, inga trevliga djur detdär. Lite småglad att det inte finns några sådanna här i Sverige... än..

Kommentarer
Postat av: ida

väldigt fin blogg :)

2009-08-02 @ 12:57:42
URL: http://josefsssson.blogg.se/
Postat av: malin

SV: Har lagt till dig ockås ;)

2009-08-02 @ 14:33:59
URL: http://mmaaalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0