Nytt världsrekord.

Ja, vi fick precis som jag hoppades på ett nytt världsrekord igår..
Kür EM-finalen i dressyr pratar jag då givetvis om. Trots ett par missar så gjorde Edward Gal och Totilas ett super program och fick strax över 90%! Helt otroligt, och givetvis var jag bänkad idag (då jag inte var hemma igårkväll..) och såg ritten.. Den hästen har liksom satt en hel del press på hästarna nu, dom är i en helt annan klass helt enkelt bara.
Grattis Minna, Patrik och Tinne som också hade fina ritter. Men mest imponerad är jag nog trots allt av Patriks häst, dendär får dom se upp för om några år! :)

Kommentarer
Postat av: julia

ja, jag såg dethära inlägget nu :) gud helt gudomligt bra ritt! och både hästen och ryttarn var sjukt bra! yeyey



:)

2009-09-07 @ 11:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0