Jag vet att vi är bäst...

Jag måste ju ha extremt tråkigt?
Okej, ja det har jag, kan dessutom inte somna pga att mörkret är här (precis som varje dag) enda skillnaden är att idag är jag helt själv..
Jag gillar inte att vara ensam hemma när det är mörkt, som tur är har jag ju fruktansvärt bra vakt djur (?) så ingen vågar sig in här inte... eller?

Vilket fall, satt här i min ensamhet och kikade runt. Bland annat var det hemsidan på min gamla gymnasieskola, där jag upptäckte till min stora förvåning att mina gamla tävlingsresultat ligger kvar och, tro det eller ej.. så har dom snott min bild på mig och Goodie.. UTAN ATT FRÅGA!
Jag förstår ju dock att dom vill ha fina bilder och att jag och Goodie såg väldigt vackra ut höhö, men jag funderar starkt på att skicka iväg ett litet hat-brev till dom. Mest bara för sakens skull.. och lite för att jag hade hoppats på att det var en viss person som hade hand om just hemsidan som jag tyckte mindre om under mina 3 år på denna skola..
Kan också vara så att bilden och hemsidan får mig att tänka tillbaka på tävlingstiderna med Goodie och att jag helt enkelt bara längtar tillbaka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0