Elfsborg.

Nu får jag min veckodos av fotboll här, rolig fotboll dessutom. Eftersom det är lite svårt för mig att gå på matcherna just för tillfället så får jag se matchena på tv, och eftersom ingen kanal visa matchen mellan Elfsborg och Braga igår så får jag kolla på matchen idag.
Lite roligt ändå, för jag vet ju redan att elfsborg vinner och i vilka minuter målen kommer, kan man kolla noga på spelet innan mål. Vilken match elfsborgs duracell kanin gör, hade inte velat spela mot en sån. Så förstår Bragas respekt för James Keene! Dessutom var han så väl värd dessa två mål. Alltid tyckt om honom..
Undrar om han vill gifta sig med mig kanske? Hmmm..
Nej men nu ska jag kika vidare för snart blir andra målet.
Dessutom så ska jag kika sen på lottningen vid halv två, tur att eurosport visar det.
Men hörs lite senare mina vänner.

Kommentarer
Postat av: EMMA

blää elfsnorg "/

2009-08-08 @ 22:10:29
URL: http://emmyni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0