You´re just pathetic.

This is pathetic and sardonic
It's sadistic and psychotic
Tango is not for three
Was never meant to be

But you can try it
Rehearse it
Or train like a horse
But don't you count on me
Don't you count on me boy


Jag har idag hunnit med alldeles för mycket tror jag faktiskt. Känns som jag håll igång precis hela dagen, när jag tänker efter så har jag ju faktiskt det med. Men vet ni vad? Än är det inte över, tänkte ta tag i dethär med att städa också. Ska jag erkänna en sjuk sak?
Jag tycker faktiskt att det är lite roligt att städa nu, inte för att jag gör det mer kanske mer för att jag vet att det faktiskt blir rent nu när jag gör det..
Till skillnad mot... Ja ni kan ju tänka själva.. (vanliga städmaskiner för er som inte läst min blogg)

Förövrigt, vet ni hur mycket vår det varit här i iallafall Borås idag? Me Love!
Sett fina blommor tillochmed, vet inte vad dom heter men det är iallafall blommor. Riktiga vilda blommor med färg på! Hehe..

Lite senare om en stund tänkte jag dessutom lägga in youtube-drottningen Esmee Denters senaste singel. Lite häftigt att bli så stor som hon blivit av att bara sitta framför sin cam och dela med sig av sin ljuva stämma.
Att sen få ett ganska saftigt skivkontrakt, göra och sjunga låtar ihop med stora artister som tillexempel Justin Timberlake, och dessutom få åka till lilla sverige och spela in alla super låtar. Ja vad mer kan man begära liksom? Vilket fall får ni snart höra hennes senaste alldeles egna låt.

Hörs snart. Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0