This is weird.

Hej mina vänner.
Hoppas allt är bra med er idag, jag mår faktiskt inte alls bra. Brukar inte säga det alltför ofta men idag är det ingen rolig dag ont i magen och huvudet tillochmed. Har jag bara alla dom 3 gångerna jag fått konstaterat körtelfeber. Ni som har haft det vet att man inte kan få det mer än en gång. Men saom sagt, det är tillochmed läkarkonstaterat.. Fast jag känner igen det och denna gången vet jag att det inte är körtelfeber. Det komemr snart gå över, men som sagt jag gillar inte att vara som alla andra.

Så idag får ni nöja er med ytterst lite uppdatering faktiskt, vet att ni överlever tills imorgon. Vet ni vad mer? Alla mina tekniska grejer verkar lagt av. Min mobil verkar inte vara riktigt som den ska, datorn har krånglat likaså internet. Detta är första gången jag kommit in på hela dagen. men lite skönt har det varit faktiskt.

Förövrigt har jag och min söta lillebror kollat på Djungeldjuret - Hugo idag. Mys att sitta och titta med honom när han för en gångs skull faktiskt håller sig ganska lugn. Inte fy skam det..

Snart kommer The Hills avsnittet upp med, ja om jag läntar! Såg tillochmed att det kommit upp nu. Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0