The sun is shining over me, even if it's raining outside.

Nu är jag hemma igen, och det är dags att göra det jag älskar mest att göra. Nämligen städa!
Fast jag har ju min mirakelmaskin till hjälp som gör det hela lite roligare och lite(mycket) snyggare.

Varit och tränat med Tina idag på morgonen. Jösses, vad duktiga vi varit. Riktigt skönt, ska se om pappa vill med mig ut och springa sen med kanske. Perfekt dag då!

Vet ni vad föresten? Kanske fått ett till extra jobb. Chefen på Sunhouse här i Borås kom nämligen fram på gymmet och frågade om jag var intresserad. Hade ju varit så himla kul, vill verkligen det. Precis så jag vill jobba, möta massvis med nya människor och prata lite strunt. Nej men det hade varit så himla skoj.

Lyckat träningspass? Ja verkligen!

Inget jobb idag heller, allvarligt talat vet jag inte vad dom håller på med nere i söder just nu. Dom måste ju äta upp mina papper eller något?
Tråkigt, för jag vill faktiskt jobba.
Men vad gör man?

Men nu ska jag gå ner och käka lite sen blir det till att städa. Råkar bli kvar här alldeles för länge nu känns det som, eller okej först ska ni få en låt med.
Hörs sen! kram

Kommentarer
Postat av: Berta

neeeej!! Du skulle ju komma hit å jobba ju! =( :P Hur blev detr med det föresten? Å hur mår du? =)

2009-04-09 @ 07:48:14
URL: http://sarabertas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0