Party Party.

Har ni haft en bra helg?
Jag har faktiskt haft en super helg, nykter men ändå full fart och skit rolig!
Igår såg det riktigt mörkt ut ett tag men Martina ringde och fick mig på bättre humör. Hon bestämde sig för att följa med ut och Tina lyckades också hänga med. Trion var på g.
Harrys blev det, chockade nu?
Nej inte jag heller, men det var helt okej faktiskt. Eller jag hade faktiskt riktigt trevligt om jag skall vara helt ärlig. Lovade ju att jag skulle ladda upp alla bilder Martina, och här kommer dom..





Och över till dom bästa bilderna (dom man kan vara sig själv på så att säga, eller vad tror du Martina... ;))



Ja behöver jag säga något mer? Tänkte nästan det faktiskt. Mina vänner är dom bästa man kan ha helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Emla

älskar dina kläder :)

2009-04-05 @ 22:24:36
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0