Melt down.

Nu är jag hemma igen.
Varit i Malmö i princip hela dagen, eller nej egentligen inte. Suttit i i bilen i typ 7 timmar med.. Malmö var vi bara i kanske 4 timmar.
Gick fort hem denna gången iallafall vilket var tur. Men hann ändå inte med mitt lilla projekt jag skulle göra. Så jag åkte hem och vände i dörren i princip då jag bestämde mig för att åka och träna. Jag var riktigt duktig idag också faktiskt..
Nu har jag precis duschat och ska strax iväg på hemligt uppdrag..
Så dags att skynda mig nu, men vi hörs imorgon. Kram kram

Ps. Jag älskar skaune, och skaunska.. haha ds.

Kommentarer
Postat av: Tindra

Vad fick dig att åka till Malmö då =)

2009-04-04 @ 00:18:52
URL: http://tindraangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0