I found my heaven on earth.

Jag är tillbaka min vänner, saknat mig?
Vilken påsk jag haft ändå.. Innehållsrik som bare den, massa blandat och intressanta saker som hänt. Givetvis mest positiva då så jag är nöjd.
Nu kom jag precis hem, och sitter ute i solen med dtaorn och lyssnar på musik och bloggar. Kan väl inte bli så mycket bättre?
Funderar på att ge mig ut och springa faktiskt, fick lite extra inspiration imorses. Men jag vet inte hur det blir än med allt ikväll, så funderar på hur jag ska göra. Typiskt att vi ska få vårat schema så sent jämt. Men vad gör man liksom? Jag är dessutom ledig hela dagen, trots att jag satt upp mig på att jobba hela dagen.

Snacka om att detta är livet, sitter i skjorta och byxor ute i solen med Ollie som sällskap. Hon är dock inte spciellt pratglad av sig men vad gör man inte?

Ollie, och min sladd.. Hoppsan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0