Honey I'm home.

Ja vilken kväll.
Blev lite rörigt till en början, men slutade med att jag körde till S som hade lite förfest. Därifrån drog jag och två av Borås absolut roligaste killar ut på krogen.
Harrys-swing-harrys, ja vi blev inte lång variga på swing direkt... Konstigt nog?!
Nästan inte en människa ute idag, ändå är ni lediga människor? Vad gör ni?
Nejdå, jag förstår er. Men vet ni? Jag hade mycket trevligt ändå. Jag var i princip enda tjejen på harrys också, wiieho nepp jag klagar inte.
Stackars Robin som nästan hamna i slagsmål också, med en "liten" polack.. aw han var ju faktiskt bara rolig? Jaja vissa människor har helt enkelt ingen humor ;)
Körde hem R och F sen åkte jag raka vägen hem och här är jag nu. Tänkte först ladda upp bilderna på mina två galningar men jag gör det imorgon. Hoppas inte det gör något, ni kanske inte vill vara med i bloggen. Men jag fick några så fina bilder så är nästan ett måste.
Nu är jag sådär himla pigg efter att jag kört hela vägen hem, så vet inte vad jag ska göra. Lägga mig och kolla på en film kanske tills jag blir trött.
Har ni några trötthets-tips?
Jaja ett kort ska ni få innan jag går och byter om iallafall.
Hörs om några timmar, natti natti!


Sådär ser tyvär dom flesta av mina bilder ut, men ni måste väl få se den sidan också så jag bjuder på det! :)

Kommentarer
Postat av: Tobias Å

låter som en underbar kväll.

Söt på bilderna trots dina konstiga miner :P

2009-04-11 @ 11:11:49
URL: http://doffnot.webblogg.se/
Postat av: Tobias Å

hehe varsågod =)



SKönt o höra =)

Idag gör ja inte mycke, har städat o så lite, suttit på bryggan en runda, ska väl ge mig ut igen, går ju inte sitta inne me sånthära väder =)

Hittar du själv på med?

2009-04-11 @ 13:53:21
URL: http://doffnot.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0