Glad påsk.

Idag kommer det bli glest med uppdatering. Men destu roligare imorgon då förhoppningsvis. Jag ska nämligen åka och jobba nu snart. Ja jag vet, jag är lika chockad som ni, är dock inte alls laddad. Med tanke på senaste visningen jag hade. Men jag vet att när jag sen går in genom dendär dörren så ska jag greja dethär ändå. Idag är jag också ute i alldeles för dog tid så tänkte försöka vara där innan jag egentligen ska börja så jag hinner vara där lite längre tid.

Jaja hunnit med en hel del idag faktiskt, träna och sola och såntdär mysigt. Börjat rulla in lite påskgodis med, och vet ni? Påskharen kom iår också! Jag blir tydligen aldrig för gammal, och jag gillar det! Några dagar tidigt bara kanske?
Påskdagen är dagen då ni ska ängna en extra tanke åt någon ni bryr er om lite extra tycker jag! Om alla gör det så lär ju också alla känna sig väldigt speciella på lördag..




Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

> Kolla in mitt band!

Lägg oss på minnet, shadow of the room :)

checka videorna på myspace eller i bloggen.

2009-04-09 @ 18:49:36
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Emla

Vet du vad..jag har en alldeles egen påskkanin här hemma varje dga :)

2009-04-09 @ 20:27:17
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0