Tillbaka till verkligheten.

Ja, imorgon var det dags igen.. Då åker jag!
Var inne och kika och min resa till stockholm är bokad och klar. Bara att hämta ut biljetten.. Lär inte vara på hotellet förän elva eller något på kvällen.. Lite segt, men det ska nog gå bra. Bäst för dig då J att du inte somnat. Fast lär väl få en nyckel ändå så rätt lugnt.. Sov på du.

Idag ska jag spendera min dag på bästa sätt, slappa..
Legat och kikat en film i soffan, nu ska jag in till stan och sola. Sen är det dags att rida igen faktiskt.
Får passa på.

Förövrigt, alla boråsare?!
Marknad här i helgen och givetvis står mina kollegor här då, tillochmed dom från mitt team.. Givetvis det bästa, team orange!
Så nu är det dags att fundera på att byta abonnemang för er som inte har 3.. ;)
Hade gärna stått här själv, men måste jobbat lite längre för att få ett sådant bra location antar jag.. Får sikta in mig på vårmarknaden då istället.


Kommentarer
Postat av: martin

ja kommer till marknaden!

2008-09-25 @ 10:05:25
URL: http://tramsganget.blogg.se/
Postat av: Johanna Malm

Hoppas det går bra på jobbet och att du trivs :)

2008-09-25 @ 16:37:48
URL: http://johannamalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0