Tåget till stockholm.

Tåg tåg tåg.. Jag hatar tåg..
Min dator kommer lägga av snart med, jordens undergång..
Ilandsproblem..

Nej men är påväg till Stockholm nu, ingen aning om vart jag är för har inte hängt med.
Funderar på vad jag ska fördriva tiden med när jag inte har någon dator.. Kanske borde ringa till J också och säga att jag är påväg men blir ganska sen. Ska dock ta taxin från centralen.. Orkar inte släpa på min bjässe väska så långt denna gången.

Har också fått reda på vart jag ska vara nästa vecka och jobba.. Hade ETT ställe i hela sverige jag absolut inte ville till, ett enda.. Vad tror ni jag får stå då?
Jo just precis DET stället, Linköping. Dock verkar det vara riktigt bra locations så jag ska väl bara vara glad kanske..
Men nej dags att spara batteri.
Hörs senare.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Budisten

Sugen på en snygg LCD-tv? Kanske en mini-laptop eller varför inte en resa till värmen?



Välkommen till http://BUDisten.se - Sveriges billigaste och bästa lägsta bud auktioner!

2008-09-26 @ 10:54:29
URL: http://budisten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0