Paradise.

Hej vänner.
Mycket som hänt som igår, och som ni kanske märkt så är jag inte så bra på att stava med pappas bärbara dator..
Men men vilket fall kom fram igår, klarade tillochmed av tunnelbanan.. det ni!
Sen kom problemen.. hitta till hotellet.. Fick hjälp av två rullstolsbundna tjejer att leta upp det, hur snällt var inte det på en skala? Ibland undrar man varför folk klagar på folk när det finns sådanna sköna människor. Vilket fall, jag var ju långt ifrån och dom rullade väl ivrigt iväg från mig och visade precis vart jag skulle.. Tusen tack (om ni nu skulle vara en av dom som läser detta;))
Väl framme.. ja vad ska man säga? Haha jag kommer trivas som fisken i vattnet här. Började på kvällen med andra i mitt team (orange får ni se mig glida omkring i, i din stad..) och alla nya. Helt galet sköna människor..
Sen upp och plugga lite innan jag faktiskt blev så trött att jag somna i princip med näsan i papprena..
Morgonen idag började tidigt, taxi till huvudkontoret i stockholm.. Bara det?!
Sen prova ut våra kläder (jag som ensam tjej hade det mys ;)) stängde in mig på toan helt själv med massa kläser sen va det bara att prova.. Paradis.. dock är kläderna kanske inte såå snygga men ändå.. haha
sen har vi haft föreläsning hela dagen, hunnit med lite praktiska övningar med.. Trevligt!

Men nej, nu väntar grabbarna på mig därnere, dags att gå ner och joina dom innan jag ska sova igen..
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Brunetten Sanna E

jag fattar inte riktigt, vad är det du gör i stockholm? Kraam

2008-09-05 @ 21:33:07
URL: http://www.sannorna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0